Tworzenie i zarządzanie marką

Skuteczne budowanie marki produktu

Stworzenie strategii komunikacji marki produktu to dość ciężkie zadanie. Nic dziwnego, skoro aż 72% produktów pojawiających się każdego roku na rynku umiera śmiercią naturalną. Wynika to z tego, że osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii komunikacji marketingowej zwyczajnie nie...

Budujemy rozpoznawalność marki

W słowniku znajdziemy definicję mówiącą, że marka to nazwa, znak, symbol, który identyfikuje się z producentem lub sprzedawcą produktu. Oczywiście w praktyce trudno ograniczyć markę wyłącznie do nazwy, znaku czy symbolu. Tak naprawdę chodzi tutaj o wartość. Prawdziwa budowa...

Branding jako narzędzie rozwoju marki

W dzisiejszej rzeczywistości najwięcej zarabiają marki, które sprzedając swój produkt czy usługę, niosą też ze sobą konkretny przekaz. Chodzi o pewne doświadczanie marki w sposób emocjonalny, które przywiązuje klienta i przekłada się na mierzalne zyski dla firmy. Zasadą tą...

Zdobycie i utrzymanie lojalności klienta - jak to zrobić?

Każdy, kto ma firmę wie, że zatrzymanie przy sobie wcześniej pozyskanego klienta jest dużo bardziej opłacalne niż werbowanie nowych, co wymaga dużego nakładu finansowego i pracy. Właściciele sklepów internetowych mają dodatkowo utrudnione zadanie, ponieważ konkurencja jest...

Na co zwraca uwagę Twój klient - zwróć na to uwagę i Ty!

Gdy wybierzesz już dla swojego sklepu internetowego platformę, wybierzesz oprogramowanie i zaczniesz stawiać pierwsze kroki w nowym biznesie, zastanów się, co jest najważniejsze na stronie sklepu, co warto wyeksponować, z czego zrobić atut, a co lepiej napisać małym druczkiem. Na pewno...