Nowa platforma zakupowa i niższe ceny?

zakupy online

Polacy bardzo lubią kupować w internecie, już ponad połowa z nich decyduje się na taki rodzaj zakupów, a według statystyk oraz badań, liczba ta w kolejnych miesiącach i latach ma wzrastać. Przeciętnie każdego miesiąca w internecie zostawiamy około 80 złotych. Wiele kodów rabatowych, kuponów ze znacznymi zniżkami oraz nagrody, które użytkownicy dostają w zamian za podzielenie się z innymi znalezionymi przez siebie ofertami to cechy charakterystyczne dla nowej platformy zakupowej, jaką jest RetailMeNot, która weszła niedawno do Polski. Firma ta powstała już siedem lat temu w Stanach Zjednoczonych i prężnie działa również w Kanadzie, Holandii, Niemczech, Włoszech czy Francji.

Szczyci się ona tym, że w ubiegłym roku liczba odwiedzin na należących do niej portalach wyniosła ponad siedemset milionów, co przełożyło się na ponad 5 miliardów zysków dla marek, które oferują na niej swoje produkty. RetailMeNot daje konsumentom możliwość dokonywania zakupów przez internet. W jednym miejscu skupione są tutaj oferty rabatowe wiele różnych firm. Na polskiej stronie można znaleźć najpopularniejsze marki, które zostały pogrupowane w 20 różnych kategorii. Można znaleźć zarówno rabaty na zakupu ubrań, jak i takie, które wykorzystamy kupując żywność, elektronikę, a nawet usługi finansowe.

RetailMeNot pod lupą

Platforma ta oferuje swoim użytkownikom szereg kuponów rabatowych oraz kodów promocyjnych, które znacznie obniżają ceny wybranych produktów. Obok tego pojawiają się na niej często promocje typu cashback, a także nagrody, które można wykorzystać podczas zakupów, przyznawane użytkownikom platformy, który podzieli się z innymi swoim bagażem doświadczeń, a także informacjami dotyczącymi ofert, jakie znaleźli i które były atrakcyjne i znacznie obniżone. Firma otworzyła swoją działalność w naszym kraju dlatego, że jest tutaj jeden z najwyższych wzrostów gospodarczych w Europie, a Polska lokuje się na czwartym, niezwykle wysokim miejscu, jeśli chodzi o liczbę osób, które kupują online. Rynek e-commerce rozwija się tutaj bardzo szybko, zdecydowanie powyżej średniej.