Komunikacja

Zalety gościnnych wpisów na blogu

Blogi zdominowały przestrzeń internetową. Cieszą się ogromną popularnością wśród internautów. To na blogach poszukujemy rozrywki, porad, ciekawych inspiracji i pomysłów. Dlatego tzw. guest blogging, czyli gościnne wpisy na blogach stały się ogromną szansą na wypromowanie własnej...

Storytelling - opowiedź klientowi ciekawe historie

Działania marketingowe przechodzą ogromną metamorfozę. Tradycyjne formy reklamy z pewnością już dzisiaj nie wystarczą. Odbiorcy oczekują czegoś więcej. Chcą poczuć się zaintrygowani, wciągnięci w jakąś historię, zaangażowani w konkretną akcję marketingową. Naprzeciw ich...

E-mail marketing i jego zalety

Wśród wielu form marketingu bezpośredniego e-mail marketing zajmuje jedną z ważniejszych pozycji. Opiera się na wykorzystaniu narzędzia, którym dysponuje każdy przeciętny internauta, czyli poczty elektronicznej. To doskonały środek komunikacji na linii sprzedawca – odbiorca...

Bądź widoczny na Facebooku

Promocja firmy z wykorzystaniem strategii social media wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Samo stworzenie fanpage’a i dodawanie postów może nie wystarczyć. Ważne, aby Twoje wpisy były widoczne dla szerokiej grupy odbiorców. Istnieje kilka sposobów bezpłatnego zwiększania...

Automatyzacja marketingu internetowego

Internetowe działania marketingowe z każdym rokiem stają się coraz trudniejsze. W sieci pojawia się coraz większa konkurencja, która nie śpi i nie pozwala na przejęcie prowadzenia. Zajęcie pierwszego miejsca w obecnej chwili niczego nie gwarantuje, łatwo zostać zdetronizowanym...

Kilka słów o blogu dla Twojego sklepu

Blogi stają się coraz potężniejszym narzędziem marketingowym. Jeśli osoby tworzące je mają głowy na karku i dbają o każdy szczegół, jaki się na nich znajduje, pomagają odnieść sukces sklepom internetowym. Trzeba jednak pamiętać, że nic się samo nie dzieje, a samo stworzenie...